CUPRA

CUPRA przyspiesza w stronę zielonej przyszłości

CUPRA kontynuuje swoje strategiczne zobowiązanie dotyczące rozwoju sportów motorowych. Działanie nie tylko stanowi świadectwo zaangażowania marki w potrzebę elektryfikacji motoryzacji, ale i wpływa na przyszłość motorsportu.

Strategiczny sojusz z ABT w Formule E

Współpraca marki CUPRA z ABT w wyścigach Formuły E stanowi znaczący kamień milowy dla producenta. Podczas gdy CUPRA nabiera rozpędu w najważniejszej na świecie serii sportów motorowych z napędem elektrycznym, ABT wnosi doświadczenie, będąc silnym zespołem w Formule E od momentu jej powstania. Historyczne osiągnięcia ABT, w tym liczne zwycięstwa i miejsca na podium, stanowią solidną podstawę dla aspiracji CUPRY w tej serii.

Jako pierwszy sport, który od samego początku ma zerowy ślad węglowy netto, Formuła E to coś więcej niż tylko seria wyścigów. To idea, która przesuwa granice możliwości pojazdów elektrycznych, co czyni ją właściwą platformą dla CUPRY do zaprezentowania swoich osiągów w pojazdach z napędem elektrycznym.

W obecnym sezonie Formuły E drużynę ABT CUPRA Formula E reprezentują Lucas di Grassi oraz Nico Müller. Podczas ostatniej rundy zawodów, Szwajcar zajął 7. lokatę w wyścigu w Tokio.

Ze świata sportu na ulice

Doświadczenia zdobyte na torach wyścigowych wpływają na wydajność, osiągi i niezawodność pojazdów elektrycznych oferowanych przez markę CUPRA. Innowacje w zakresie zarządzania akumulatorami, kontroli termicznej i systemów odzyskiwania energii opracowane z myślą o trudach wyścigów, przekładają się na rozwiązania stosowane później w nowych modelach marki.

- Pasja i emocje, które charakteryzują CUPRĘ oraz jej udział w wyścigach Formuły E, są odzwierciedleniem naszego przekonania o przyszłości sportów motorowych – elektryzującej i pełnej nowych możliwości. Działania CUPRY i strategiczne zaangażowanie w format zawodów podkreślają kluczowe znaczenie sportów motorowych w podróży marki w drodze do zelektryfikowanej przyszłości. W ten sposób CUPRA wyznacza kierunek ku nowej erze wydajności i zrównoważonego rozwoju w sportach motorowych. Decyzja o zaangażowaniu w nowoczesne dyscypliny sportu jest równoznaczna z naszym zobowiązaniem do szerzenia innowacji i pokazuje, jak bardzo zależy naszej marce na kreowaniu lepszego jutra – przyznaje Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marek SEAT i CUPRA.

Ten płynny transfer technologii z toru na drogę podkreśla wizję marki CUPRA, w której ekscytujące osiągi współistnieją z odpowiedzialnością za środowisko.

Źródło: Seat Media
Udostępnij: